Saturday, June 26, 2010

anak sedaraku..nur basyirah najwa


anak sedara aku y pertama...nur basyirah najwa...

best jer tgk telatah budak kecik nie...kalo marah2 tu..tgk jer muka c comel nie..langsung sejuk hati...:)...kalo balik kg jer..mesti knl muka mak long dia..pastu mula nangis2 soh dukung..mintak kita angkat dia...kalo dah angkat tu senyap jer..mata tu bulat ..errrr geram...aku lak mmg minat ngn budak2..nak main ngn anak..blum kawen..jadi semua ngn anak sedara aku sorg nie..pantang g kuar..tgk baju baby, bear...kalo ader duit mmg aku beli...suka tgk bila dia pkai bj2 y aku beli...


cepat jer masa nie...dah 4 bulan dah si kecik nie...rindu lak tgk..hari tu masa balik umah jap..on da way kenduri wahida..tgk budak kecik nie dah mkn bubur kentang...hahhahah..makin kurus lah..pipi y tembam dah x setembam dulu..dah buas...meniarap pun dah pandai...bear aku beli pun dah jadi bantal bucuk dia...dok isap telinga teddy bear...lagi satu budak kecik nie...suke isap jari..tapi bkn jari dia..jari org lain..,.kecik-kecik dah banyak akal...

No comments: