Tuesday, June 29, 2010

no title...

Seringkali dilubuk hati ini terbuku satu persoalan sedangkan aku sendiri tidak mengerti apakah ianya hadir dengan dorongan hati atau sebaliknya. Hari demi hari kulalui, namun kadang-kadang ianya kosong.Benak fikiranku menyatakan ianya adalah satu kemungkinan yang tidak dapat aku elakkan.Sehingga hari ini, saat ini ,detik ini, aku bagaikan bermimpi dengan bayangan silam yang cukup perit bagiku.Tidak adil bagiku, tetapi itulah ujian terbesar yang tidak semua orang akan sanggup hadapinya.Bukan kesalahanku, bukan keinginanku tetapi akhirnya aku yang menerima keperitan ini.Sampai bila akan berakhir?aku sendiri tidak tahu jawapannya. Perlukah aku fikirkan kembali ? persoalan ini kadang-kadang membuatkan fikiran ku kusut, hati ku remuk , jiwaku meronta-ronta untuk bebas dari derita ini.....

p/s: cerita nie aku tulis sekadar untuk mengisi masa lapang...bila ada idea , barulah nak menulis...belum ada tajuk...belum ada penamat...entah bila akan habis coretan ini...

No comments: